dinsdag 12 februari 2013

What to do when you're forever alone op Valentijnsdag?

Hoi iedereen!

Donderdag is het valentijnsdag *zucht* . Als je alleen bent ( net zoals ik! ) hier wat tips:

Ice ice baby

Wie zegt dat ijs jouw valentijn niet kan zijn .. dat is waar ...niemand



Lekker huilen

Huilen mag altijd natuurlijk , maar misschien is dat toch wat leuker met een film. Films die mij aan het snotteren krijgen zijn Remember me en Marly & me.



Afspreken!

Heeft jouw vriendin ook niemand? Vier het samen met tonnen chocolade , muziek en meer!



Dat was het voor nu , sorry voor het korte artikel! Ik ben heel druk met school de laatste tijd , dus het gaat een beetje lastig! Check ook ons kanaal voor een nieuw filmpje!


www.youtube.com/user/TheBeautyroom14

xxLisa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten