zondag 3 februari 2013

Sandra’s Spring Wishlist!

Hallo allemaal!

Ik weet het, ik ben misschien wat vroeg. Maar er liggen al best veel lente-collecties in de winkels! En ik ben nogal van het online shoppen, dus ik kwam ook het een en ander tegen. Ik heb make-up, kleding en random-dingen gewoon door elkaar gedaan. Veel kijk/leesplezier!

Ik heb een tijdje geleden een paar websites gevonden die hele leuke dingen verkopen! Ik vond onder andere de website www.dailylook.com. Dit is een Amerikaanse site waar ze kleding, schoenen en tassen verkopen. Dit is wel echt mijn stijl. Maar ik vind persoonlijk dat ze hele leuke schoenen verkopen!



Maar ook hele leuke accessoires en sieraden!






Ook ontdekte ik de website www.lulus.com. Dit is ook een site waar ze kleding, schoenen en accessoires verkopen en ik was gelijk verkocht! Ze verkopen hele mooie, romantische jurkjes. Ik vind het wel wat prijzig maar het is het echt waard!











Ik ben al een tijdje fan van de site www.beautybay.com. Ze verkopen hier producten van veel luxe merken, bijvoorbeeld Urban Decay, Stila, Macadamia-oil etc.







Ik heb gezien dat Michelle Phan een mooi palette met allerlei kleuren heeft die goed gepigmenteerd zijn. Ik heb zelf ook zo’n palette op Ebay besteld, maar dat is toch wel een beetje flut, hoor! De pigmentatie is heel erg bagger. Daarom wil ik graag een nieuw palette, dus ik denk dat ik dit palette van www.coastalscents.com ga proberen. Weten jullie of deze goed is?


Dit was het voor vandaag! Ik zie jullie bij het volgende artikel! xx Sandra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten