zaterdag 16 februari 2013

Mini Haul met Bershka & Zara!

Hallo iedereen!

Nog een fijne zondag allemaal! Ik post dit artikel pas vandaag omdat ik dit weekend echt geen tijd had. Ik hoop dat jullie dit niet erg vinden...Maar laten we gauw beginnen!

Ik ben wezen shoppen en heb bij Bershka en Zara een paar leuke dingetjes gekocht. Het was iets te weinig om er een shoplog van te maken, vandaar dit artikel.

Als eerst deze super schattige bloesje en riem van de Zara! Het bloesje heet een beetje een lichtroze/peachy kleurtje en heeft als accent 3 gouden knoopjes en een strik op de linkerschouder. Ik vond het strikje eerst iets te veel, maar toen ik het aanhad vond ik het toch wel leuk staan. Het bloesje kostte eerst €29,95 maar was afgeprijsd naar €16,99!






Ook kocht ik deze hele leuke American look riem! De sterren maken het helemaal af. Deze riem geeft aan elke outfit een wat stoerder tintje. Deze riem kostte eerst €19,95 maar was ook afgeprijsd naar €3,99! Voor dat geld kon ik hem niet laten liggen!


Bij de Zara kocht ik ook een vest. Ik had een heel oud vest van de H&M maar die was veel te klein, dus mocht ik van mezelf wel een nieuw vest kopen :) Ik zag deze hangen en hij was nog van de wintercollectie dus zo duur kon hij niet zijn. En dat klopte, voor €14,99 nam ik hem mee!






En als laatste ging ik naar de Bershka waar ze ook flinke sale hadden. Maar niet op de wintercollectie maar op hemdjes en t-shirts! Dat was een beetje apart maar goed, ik had het toch nodig :D Ik kocht voor €3,99 dit stoere hemdje met studs!








Ik hoop dat jullie het leuk vonden! Sorry dat het zo kort was, maar ik was even inspiratieloos...Nog een fijne zondag! xx Sandra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten