vrijdag 22 februari 2013

Mini shoplog Den Haag!

Lisa:

Hoi iedereen! Vandaag een mini shoplog van H&M , Sascha en Etos!


H&M





Bij H&M heb ik als eerste dit spijkerblousje gekocht , hij is lichtblauw met een soort van witte porseleinen knoopjes . Super mooi en casual! 25,-







Daarbij heb ik ook nog deze supergave oorbellen gekocht! Met een classy parel aan de voorkant , en een edgy spike aan de achterkant! 3,95



Bij Sascha heb ik deze clipjes gekocht voor aan een kraag van een blouse of een overhemd. 9,99




Als laatste heb ik bij Etos deze precious stones van Rimmel london gekocht in 002 Ruby crush 6,99

Dat was t! Ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Volgende week ben ik er misschien niet omdat ik op vakantie ben , maar ik ga het toch proberen om wat te posten!!

xxLisa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten