woensdag 6 februari 2013

Lisa's App top 5!

Hoi iedereen! Sorry dat het artikel later is dan gepland , maar ik had het een beetje druk met school! Vandaag een Top 5 van alle apps die ik gebruik!


5. POU


                      

Ondertussen is deze App een echte hit! Ik krijg er een soort tamagotchi gevoel van. Maar of hij zo heel geweldig is? Eerder soms een beetje vervelend. Daarom staat hij ook op nummer 5.


4. Life360



Ik denk dat deze App niet zo bekend is, maar hij is echt heel handig! Het is een familytracker , waar je kunt zien waar iedereen uithangt! Er is ook een soort ''noodknop'' die iedereen belt , mailt en smst als  je in gevaar bent!


3. Subway Surfers 

Aaah ! Dit is spel is zoooo verslavend! Dit is eigenlijk een van de weinige spellen die ik vaker speel, heel veel ( ik ook ) krijgen er een soort temple run feeling bij. Toch is dit spel een stuk leuker!


2. Whatsapp


Eigenlijk een beetje een soort PING van nu. Gratis ( behalve dan voor Iphone gebruikers , die moeten iets van 79 ct betalen.) smsen naar elkaar. Iets wat iedere tiener nodig heeft!


1. Social media!


Op nummer een staat social media. Twitter , Facebook , instagram en veel meer! Iets wat ik wel iedere dag, meerdere keren check!


Ik hoop dat jullie het leuk vonden. Wat zijn jullie favoriete apps? Laat het weten in de comments!

xxLisa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten