dinsdag 1 januari 2013

Lisa's nieuwjaars voornemens!

Lisa:

Hoi iedereen! 

Gisteren had Sandra een extra artikel geplaatst met haar goede voornemens voor 2013 , en het leek mij leuk om dat ook te doen!


- Meer make-up tutorials!
Als ik door de video's op ons YouTube-kanaal ga, valt het mij op dat ik bijna geen make-uptutorials heb. Terwijl ik het wel heel leuk vind! Dus dat wil ik meer gaan doen!



- Meer aandacht aan school!
De laatste tijd ben ik niet zo tevreden met mijn schoolprestaties , ligt het aan het niveau , de leraar of misschien wel aan mijzelf? Dat wil ik ook ontdekken. Maar zoiezo gewoon meer leren , en meer aandacht in de les!



- Minder perfectionistisch zijn.
Ik weet het zelf ook , en andere om mij heen ook , ik ben een perfectionist. Ik heb in 2012 gemerkt dat  dat mij wel eens in de weg stond , wat niet leuk is natuurlijk. Maar dit jaar wil ik mijzelf wat losser krijgen daarin en wat minder erover te moeten stressen.




En dat was het ! En om het misschien nog een keer te vragen , wat zijn jouw voornemens?

xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten