zondag 20 januari 2013

Review: E.L.F. Little Black Beautybook

Hi iedereen,

Ik weet het, we hebben al een paar keer achter elkaar een review gedaan, maar we beloven jullie, er komt dit weekend weer een nieuwe filmpje aan van Lisa en ik! Maar laten we nu toch maar de review doen.

Ik heb weer eens samen met m’n zus besteld op www.eyeslipsface.nl. Dat is een hele leuke site die goedkope make-up verkoopt. Neem zeker eens een kijkje! Ik zag dus onder andere deze Little Black Beautybook. Je had verschillende varianten qua kleuren, ik heb voor de cool-versie gekozen. Dit zijn dus koele kleuren, zoals blauwe tinten. Er zitten natuurlijk ook een paar warme tinten, zoals bruin, in maar voornamelijk koele tinten.


In eerste instantie dacht ik: "Goh, €5,- euro voor zo’n leuk palletje, dat kost geen drol! Dat is zeker het proberen waard!” Dus ik bestelde het en anderhalve week later werd het pakketje bezorgt.

Waar ik echter niet aan gedacht had, was de grootte van de Beautybook...


Zoals je wel kunt zien is het echte palette een stuk kleiner dan de verpakking. Daar baalde ik wel een beetje van, maar ja, dan had ik beter moeten denken over de verhouding van de prijs. Maar de pigmentatie maakte het weer goed!


Ik moet wel zeggen dat ik de oogschaduw een beetje korrelig vindt, maar de pigmentatie is heel goed! En voor dat geld is het zeker het proberen waard!

Je kunt het palletje dus bestellen op www.eyeslipsface.nl voor €5,-. De verzendkosten zijn wel rond de €6,-  maar misschien is het leuk om ook nog even verder te kijken want ze hebben echt hele leuke producten. 

Ik hoop dat jullie deze review een beetje nuttig en leuk vonden, ondanks dat er al een paar achter elkaar geweest zijn. Maar ik hoop dat het aankomende filmpje het weer goed maakt. Fijn weekend nog!

xx Sandra

Hebben jullie de Little Black Beautybook al gebruikt? Of misschien een andere oogschaduw van E.L.F.? Wat vinden jullie ervan? Laat het achter in de comments!

2 opmerkingen: