vrijdag 4 januari 2013

Review: Primark nagellak

Sandra:

Hi sweets!

Zoals jullie misschien wel weten verkoopt de Primark ook cosmetica. Ik was laatst in de Primark en mijn oog viel op een setje met nagellak. Ik bedacht me dat ik nog nooit make-up van de Primark had gebruikt en ik wou graag mijn eerste indruk met jullie delen!



In één setje zitten vier verschillende kleuren nagellakjes. Ze hebben meerdere varianten op kleuren maar ik vond deze donkere kleuren wel gaaf voor de feestdagen. De kleuren hebben geen namen dus daarom heb ik ze zelf namen gegeven.





Dit setje bevat 4 donkere kleuren. Midnight Moon (donkerblauw), Pinky Pig (fel roze), Green Seaweed (groen turkoois), Purple Marble (donkerpaars). (Zelfbedachte namen!). Alle lakjes uit deze set dekken al na één laagje, wat een groot pluspunt is voor zulke goedkope nagellakjes.

Midnight Moon:



















Midnight Moon is een intense donkerblauwe kleur. Hij dekt al na één laagje en is gemakkelijk te verwijderen met nagellakremover. Soms heb je weleens (bijvoorbeeld met rode nagellak) dat de nagellak er moeilijk afgaat en blijf je van die randjes op je huid houden. Bij al deze nagellakjes is dit niet het geval.

Pinky Pig:













































Pinky Pig is een, best wel felle, roze nagellak. Ook deze dekt al na één laagje en er blijven geen vervelende restjes achter. De kwastjes vind ik bovendien ook heel fijn. Niet te groot, niet te klein, precies goed! Dit zou ik wel beschouwen als een perfect, roze, dekkende, budget nagellak!

Green Seaweed: 



























Green Seaweed is een beetje een groenige turkooizen kleur. Het nijgt meer naar donkergroen. Heel mooi!  Hij dekt mooi na één laagje, maar ik vind twee laagjes denk ik mooier.

Purple Marble:

Purple Marble heb ik zo genoemd, eigenlijk niet omdat er veel verschillende kleuren inzitten, maar omdat er een subtiel shimmertje inzit. Ook bij dit lakje vind ik het persoonlijk mooier na twee laagjes. Dit is ook tot nu toe mijn favoriete paarse nagellak!

Ik hoop dat jullie het leuk vonden en ik zie jullie dit weekend met een nieuw filmpje! xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten