zaterdag 12 januari 2013

The Eleven Ask Us Anything Tag!

Hallo iedereeen!

Vandaag even een heel ander artikel dan normaal. Omdat wij nog niet zo lang een blog hebben, kan het zo zijn dat jullie ons beter willen leren kennen! Bij deze dus een een Eleven Ask Us Anything Tag!
We hebben 11 random vragen bedacht en geven daar antwoord op. We hebben deze tag een beetje overgenomen van www.kittehscupcakes.nl maar we hebben er een eigen draai aan gegeven. We hopen dat jullie het leuk vinden en wensen jullie veel leesplezier!

1. Hoe zijn jullie op het idee gekomen om een blog te beginnen?

Lisa: Eigenlijk omdat heel veel mensen het deden en het ook heel leuk was om te lezen! Daardoor heb je zoiets van : Hey! Dat wil ik ook!

Sandra: Ik kreeg in de eerste klas een computer en sindsdien keek ik alleen maar beautyfilmpjes op youtube en blogs. Later kwam ik erachter dat Lisa dus ook hierin geïnteresseerd was! En toen zijn we dus samen een blog en youtube kanaal begonnen! :D

2. Als je de rest van je leven nog maar één make-up product mocht gebruiken, wat zou dat dan zijn?

Lisa: Het is een hele lastige , want ik heb eigenlijk alles nodig! Maar als ik echt moet kiezen , dan maar mascara!

Sandra: Sowieso mascaraaa! Dit draag ik iedere dag en ik kan niet zonder! Vaak draag ik hier dan nog een beetje oogpotlood bij maar ja, dat kan nu niet ;p

3. Hoe lang ben je 's ochtend bezig met je make-up? En je haar?

Lisa: Mijn make-up duurt het allerlangst : 20 minuten! En mijn haar ongeveer 5 minuten..

Sandra: Make-up 15 minuten denk ik, en haar...5 tot 10 minuutjes!

4. Ben jij een ochtend of een avondmens?

Lisa: Definitely een avondmens! In de ochtend ben ik chagerijnig en niet wakker , terwijl ik het in de avond heel lang vol kan houden. :)

Sandra: Een ochtend mens. Hoe raar het ook klinkt, maar ik kan best wel makkelijk opstaan! Ik kan als ik heel laat naar bed ga, ook weer heel makkelijk vroeg opstaan! ;p

5. Wat is je signature look?

Lisa: Neutrale oogschaduw met eyeliner , mascara en licht bijgetekende wenkbrauwen om toch iets meer vorm te hebben! :)

Sandra: Ik was heel lang fan van donker opgemaakte ogen. In de eerste klas omlijnde ik m’n ogen helemaal zwart! Als ik nu terugkijk zag het er echt niet uit, want ik tekende mijn wenkbrauwen toen nog niet bij! Dus ik had donkere ogen zonder wenkbrauwen! ;p Nu ben ik afgekickt van dat donkere...gelukkig! Maar toen vond ik dat mooi. Nu kun je mij herkennen aan mascara met getekende wenkbrauwen ;p

6. Wat wil je echt nog doen voordat het niet meer kan?

Lisa: Becoming a Victoria's Secret Angel! Just kidding , bijna mission impossible! Maar ik wil heel graag nog op wereldreis! Supergaaf ! Allemaal coole steden en landen bezoeken om verschillende culturen op te snuiven!



Sandra: Ik zou heeeeel graag op een paard, heel hard door een weiland willen rennen! Als je de film King Arthur hebt gezien, weet je wat ik bedoel ;p Een beetje zo:


Of zo, op het strand:


Het probleem is alleen dat ik niet kan paardrijden...
Ojaa, en ik wil ook heeeeel graag naar New York :)

7. Wat is favorite fashion item?

Lisa: Een Earcuff! Een voordeel dat je hele mooie nepperds kan halen bij Claire's , voor als het niet van je moeder mag! ( true story here!!)



Sandra: Een horloge! Het staat mooi, het is handig én je kunt het combineren! Ik ga een keer flink investeren in een mooi horloge en dan komt het helemaal goed!

8. Je signature parfum?

Lisa: Sinds kort is dat Marc Jacobs Daisy! Zoooooooooo lekker!  Met een basis van Muskus , witte houtsoorten en vanille. Wel zuinig zijn helaas , want aan dit heerlijke luchtje hangt een behoorlijk prijskaartje..

Sandra: Christina Aguilera! Ik heb de 'zwarte’ versie. De warme basis heeft de heerlijke geuren van sandelhout en witte muskus. Goddelijk!

9. Wat is je favoriete genre van films?

Lisa: RomKoms! Slijmen en lachen tegelijk! Dan is dat bijvoorbeeld Love Actually. Ook Actiefilms zijn gaaf. Ik heb laatst The Avengers gezien, geweldig!

Sandra: Als ik moet kiezen tussen horror en comedy, zou ik toch kiezen voor comedy. Want ik heb namelijk niet altijd zin in horror, alhoewel ik tijdens zo’n film keihard zit te lachen...don’t ask me why ;p Maar in comedy heb ik altijd zin!

10. Als je je haar mocht verven, welke kleur zou het dan worden?

Lisa:  Staying blonde forever! In de zomer meer highlights en in de winter een beetje donkerblond. Maar altijd blond!

Sandra: Dan worden het in de zomer highlights, en in de winter warm bruin!

11. Als je zelf een cupcake mocht versieren, hoe zou hij er dan uitzien?

Lisa: Zoiets:


Sandra: Zo...



Dit waren ze! We hopen dat jullie het leuk vonden en als je nog meer vragen hebt, stel ze bij de comments! Fijn weekend! xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten