maandag 31 december 2012

extra berichtje: Gelukkig 2013!

Hi iedereen,

Ik wil jullie (ook namens Lisa) een heel fijn 2013 wensen! Dit is even een kort, extra berichtje omdat dit natuurlijk een speciale dag is :) Dit jaar is voor mij best goed verlopen. Er waren natuurlijk ook wel eens wat mindere dagen, maar over het algemeen was dit een goed jaar. Ik wil in het jaar 2013 wat dingen veranderen, Ik heb een klein lijstje gemaakt met de belangrijkste punten die ik graag zou willen veranderen. Mijn goede voornemens voor volgend jaar zijn:

-Meer discipline:
Ik heb de laatste tijd wat minder aan mijn huiswerk gedaan dus daar moet echt verandering in komen!

-Werken aan de blog:
Ik moet ook vooral zorgen dat de artikels en video's op tijd geplaatst worden. Ik weet het, ik was dit jaar nogal laat met posten, dus daar komt ook echt verandering in!

-Betere make-up:
Ik ga investeren in betere en duurdere make-up. Ik loop nu een beetje rond te neuzen in de Kruidvat en vaak kom ik dan toch weer uit op Essence en Catrice. Niet dat dat verkeerd is, want ik heb natuurlijk nog geen baantje en ik ben nog jong. Dus zo veel geld heb ik nou ook weer niet. Maar ik moet dat toch eens wat langer sparen en dan komen er ook leukere reviews van duurdere merken!

-Gezonder eten:
Niet dat ik nou heel erg dik ben, want ik dans natuurlijk best intensief. Maar ik mag wel wat gezonder eten, vind ik. Ik blijf maar aan de cola en chocola is een wondermiddel! En ik ben ook niet zo’n grote drinker. Soms leef ik op 1 kopje thee in de ochtend en een glaasje water bij het avondeten! Zo kom je echt niet aan je 2 liter per dag, hoor! Maar echt, ik hoef niet af te vallen maar het is ook wat beter voor me pukkeltjes denk ik :)

Dat waren ze! Nogmaals, ik wens jullie een gelukkig nieuwjaar en wees voorzichtig met vuurwerk, hè!




Wat zijn jullie goede voornemens voor het komende jaar?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten