dinsdag 22 januari 2013

TAG: Get your freak on!

Lisa:

Hoi iedereen! Vandaag dus een tag! met 15 random vragen over mij!


1. Welke bijnaam gebruikt alleen je familie voor je?
Ik denk : liesepies , of liesje ... best awkward :s

2. Wat is een rare gewoonte van je?
Ik knak mijn vingers! En daarmee laat ik iedereen ''ieuw!'' of '' O my god..'' mee roepen.

3. wat zijn jouw fobieën?
Ik ben bang voor spinnen  , en tsja .. voorderest niet zoveel!

4. Welk liedje zing je stiekem heel hard als je alleen bent?
Heel veel verschillende soorten liedjes , kan bijna niet kiezen!

5. Wat is irritant aan jouw of waar irriteer jij je aan bij anderen
Ik kan er totaal niet tegen als mensen met hun mond open eten , smakken of zoiezo gewoon onsmakelijk eten. Wat er irritant aan mij is? Ik denk dat ik heel veel kan praten!

6. Wat voor gewoonten heb jij als je nerveus bent?
Aan mijn haren zitten , op mijn lip bijten en als ik heel nerveus ben zelfs een beetje trillen!

7. Aan welke kant van het bed slaap je?
Ik heb niet veel keus! In het midden , want ik heb namelijk een eenpersoonsbed!

8. Hoe heette je eerste knuffel?
Ik zou het niet weten!

9.Wat is jouw favoriete drankje bij starbucks?
Caramel cream !

10.Welke beautyregel vertel je altijd , maar doe je eigenlijk nooit?
Ik vertel nooit echt een beautyregel , maar er is denk ik toch altijd genoeg!

11. Wat is jouw positie onder de douche?
Gewoon  , kop eronder en gewoon met mijn gezicht van de douche af!

12. Heb je gekke body skills?
Ik kan de spagaat , wordt dat gezien als gek?

13. Wat is je favoriete slechte snack?
Winegums of schuimpjes! 

14. Wat is jouw stopwoordje?
euhm vooral denk ik !

15. Wat draag je tijdens het slapen?
Een groot shirt met een kort broekje, en in de winter met een lange broek eronder!


Dat was het , ik hoop dat jullie het leuk vonden!

xx Lisa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten