vrijdag 25 januari 2013

Inspired by #3: Celebs!

Hi iedereen,

Vandaag weer eens een Inspired by- artikel! Dit keer over celebs. Ik heb wat foto’s opgezocht van bekende artiesten die mij inspireren om bijvoorbeeld die look na te maken. Als jullie uit deze foto’s een mooie look vinden, laat het achter in de comments en misschien ga ik die look wel namaken! Veel kijkplezier!

Kim Kardashian:








































Naar mijn idee heeft Kim Kardashian niks gepresteerd en is ze bekend geworden door haar rijke vader, maar oh, wat heeft zij altijd mooie make-up op!

Taylor Swift:




Haar haar is zo schattig!!

Britney Spears:








































Aaahh! In deze clip is haar haar en make-up zo gaaf!

Demi Lovato:








































Ze is gewoon heel knap.

Ariana Grande:




Zij is ook gewoon heel knap.

Abercrombie & Fitch modellen:








































Even een paar knappe mannen ertussendoor...

Lauren Conrad:








































I’m a big, big, big, big, big, big, big fan.

Lana Del Ray:








































Gave stijl!

Johnny Depp:




Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhh!!!!!!!!

Selena Gomez:




En zij was alweer de laatste! Willen jullie dat ik een look namaak of hebben jullie nog suggesties voor artikelen, laat het achter in de comments!
xx Sandra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten