zondag 2 september 2012

Review: TRIND caring color nagellak

Hey iedereen!

Vandaag een Review over een nagellakje dat mijn moeder in de Beautybox heeft gekregen, en ik mocht hem van haar hebben!

het potje

Ik vind het een leuk potje! de kleur is CC147 en kost 9.95.

Ik vind de kleur werkelijk prachtig! Het is een soort baby roze. Pastel , maar toch een opvallende kleur.




Het kwastje is dun , zelf vind ik dat niet fijn omdat je veel over de nagel heen moet gaan. Het werkt wel preciezer.



Hier op deze vreselijk onscherpe foto heb ik hem geswatched , zo zo mooi!! Dit is de kleur na 2 laagjes. Na 1 laagje dekt hij al prachtig , maar de tweede is nog net mooier.

Na 1 dag? Nog lang niet gechipt.
Na ongeveer 3 dagen zie dat hij al een beetje chipt aan de bovenkant , maar ik heb geen topcoat eroverheen aangebracht. Met topcoat zal het daarom nog langer duren voordat hij chipt.

Raad ik hem aan?  Ja :)
Voor 9,95 en dan een goede nagellak , dat is een goede deal.


Ik hoop dat jullie het nuttig vonden!

xxlisa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten