dinsdag 18 september 2012

ienie mini shoplog + review

Heey iedereen!

vandaag heb ik een mini shoplog. Vandaag over de  24 hr Color tattoo van maybelline
en de rouge caresse lipstick van l'oreal!


(deze swatches heb ik van andere sites )
Zoals je ziet heb je qua pigment echt een WOW- effect, goed gepigmenteerd!
Toen ik swatches hiervan maakte in de winkel , kon je duidelijk merken dat het er niet snel afging. zelfs  nu is het er nog niet af!



Nu over de rouge caresse lipstick. Als je m swatched , is hij best subtiel. Dit geldt ook als je hem aanbrengt op de lippen, na een paar laagjes is het wel meer. Ik heb deze kleur nog niet echt gedragen, maar hij is na het opdoen na een paar uurtjes verdwenen.

de 24hr color tattoo kost 9.99 en de rouge caresse lipstick 15.24 , maar bij de etos was het 2e halve prijs dus in plaats van een totaal van ongeveer 25.- betaalde ik omgeveer 18.-!

xxlisa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten