donderdag 20 september 2012

My Autumn Wishlist!


Sandra:

Hi, iedereen!

Hebben jullie ook zo’n zin in het najaar? Ik wel! (ik zal wel één van de weinige zijn.) En als ik deze nieuwe kleding, make-up en accessoires eenmaal heb, kan ik niet meer wachten tot er sneeuw ligt ;p!
Dit is mijn herfst wishlist! Lees snel verder ;) !!


1) Sweaters: Allereerst natuurlijk die lekkere, veel te grote, dikke, comfortabele sweaters. Een echte musthave voor Herfst 2012! En dan ook nog eens 3 maten te groot...heerlijk!

2) Kerstbaljurkje: Dit prachtige lichtroze jurkje wil ik dolgraag! Ik ga hem dragen naar het kerstbal, en daarna voor andere speciale gelegenheden, denk ik. Ik vind hem zo mooooii!!

3) Onderjurkje: Dit onderjurkje heb ik gezien op www.beautygloss.nl en vond dit heel handig! Als je nou een beetje doorschijnend jurkje hebt, trek je gewoon dit eronder aan en je ziet niets meer! Handig voor dat kerstbaljurkje ;p

4) Booties: Ik wou eerst heel graag stoere motorlaarsjes met studs voor de herfst/winter, maar die vond ik toch veel te duur. Honderdtwintig euries!!! 


Ik heb ook deze gezien en die zijn ook €45,-, net als de booties van de Bershka. Misschien ga ik die ook nog wel even passen...


5) Armbanden: Armbanden heb ik niet echt nodig, maar het is altijd leuk! En deze vind ik zo mooi! Als je geen geld hebt om nieuwe kleding te kopen, koop je toch gewoon een paar nieuwe sieraden?! Je fleurt je outfit op zonder er teveel geld aan te besteden. En het lijkt of je wat nieuws hebt!

6) Nagellak: Op mijn wishlist staat absoluut een taupe kleurige nagellak! Ik vind dit echt prachtig! Als iemand een mooie nagellak weet, laat dan een comment achter!

7) Benefit mascara: De Benefit There Real mascara staat ook op m’n lijstje! Ik wil hem dolgraag uitproberen en reviewen voor jullie. Als ik nou zoveel geld ga uitgeven voor een flutmascara (als het dat is) dan laat ik het jullie weten ;)

Ik hoop dat jullie het leuk vonden! Bedankt voor het lezen!

Wat staat er dit jaar op jullie Autumn wishlist? Laat een reactie achter bij de comments!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten