vrijdag 14 september 2012

120 eyeshadow palette

Sandra:

Heeii allemaal,

Vandaag een review over het 120 color eyeshadow palette! Ik heb halverwege de zomervakantie het palette besteld op Ebay en hij kwam 2 weken geleden aan! Vanwaar zo laat zul je wel denken..hij was kwijtgeraakt in de post. Ja, dus daarom mocht ik nog een maandje wachten. Aarg! Ik was al ooglooks aan het bekijken op Youtube en ik kon niet langer wachten. Eindelijk heb ik hem en kan ik het palette aan jullie laten zien!

Het palette heb ik op Ebay gekocht voor €19.95. Ik weet niet meer precies bij welke Ebay-gebruiker, maar neem eens een kijkje! Er zijn genoeg mensen over de wereld verspreidt die voor weinig geld paletten verkopen. Ik zei dat mijn palette pas na ongeveer anderhalve maand aankwam. Maar ten eerste kwam hij helemaal uit Hongkong dus dat begrijp ik nog en ten tweede was hij kwijtgeraakt in de post (wat niet hoort -_-). Maar uiteindelijk is hij toch aangekomen.



Het palette werd netjes verpakt afgeleverd. Het doosje was goed verpakt in bubbeltjesplastic en de 3 paletten zelf waren ook verpakt in normaal, dun plastic. Ook zit er over alle drie een dun, doorzichtig folieblaadje om te voorkomen dat de pennen niet beschadigen.
Wat ik ook erg handig vind, is dan er aan 2 paletten een paars lintje hangt zodat je ze makkelijker uit het doosje kunt krijgen.

De drie verschillen

1. Sparkles everywhere!

Het eerste palette is een shimmer-palette. Deze heeft dus 60 kleuren met allemaal glans en glitter-     kleurtjes. Persoonlijk ben ik voor overdag niet zo van de glitters, maar voor een feestje is het natuurlijk heel leuk.


2. Go natural!

Dit palette heeft alleen maar warme, naturel kleuren wat ik zelf denk ik het meest ga gebruiken in mijn dagelijkse make-up routine. Ja, dit is gewoon een heel mooi palette. Je kunt het zo licht of donker maken als je zelf wilt!


3. Bright colors!

Dit is echt mijn favoriet! Ik ben normaal niet zo van de glitters en felle kleuren, maar met dit palette ga ik leuke, felle ooglooks maken. Ik ben al foto’s aan het opzoeken voor Halloween...;p


Mening: Ik moet eerlijk zeggen dat ik de pigmentatie van alledrie de paletten niet al te best vind. Het geeft wel kleur af maar je moet wel 2 laagjes oogschaduw gebruiken als je echt wilt dat het goed te zien is.
Ik heb zelf een ooglook gemaakt om jullie een idee te geven over de pigmentatie. Ik heb veel kleuren gebruikt om te laten zien.


Bedankt voor het lezen!! ;D xx Sandra







Geen opmerkingen:

Een reactie posten