zaterdag 29 september 2012

Sandra's favo fashion & beautywinkels!

Sandra:

Hi iedereen!

Vorige week was er geen filmpje gepost omdat ik het een beetje druk had :s
Dus daarom vandaag een extra artikel!

Fashion!

H&M!


Natuurlijk de H&M! Wie kent hem niet?! Superleuke kleding voor weinig geld! Deze winkel is gewoon geweldig en staat dus op nummer 1!

Vero Moda!


Bij Vero Moda hebben ze mooie kleding van goeie kwaliteit! Het is niet heel goedkoop maar bij deze winkel heb ik wel echt het idee dat de kleding langer meegaat dan bijvoorbeeld van de H&M of Primark. Ze hebben verschillende namen, eigenlijk. De Vero Moda werkt samen met Only, Vila en Jack&Jones (mannenwinkel) dus daar kom ik ook regelmatig ;)

River Island!


Bij de River Island koop ik meestal mijn portemonnees, tassen en sieraden! De kleding is hier ook zo mooi maar niet echt goedkoop. De tassen eigenlijk ook niet maar wel van hele goeie kwaliteit! 

New Look!


De New Look heeft een beetje een Engelse stijl en ik hou daar wel van. Het moet wel een beetje je smaak zijn maar er zitten ook dingen tussen die ze bv ook bij de H&M zouden kunnen verkopen. Echt een favoriet dus!

Zara!


Als laatste de Zara! Bij deze winkel verkopen ze echt prachtige kleding!!!!!! Met 6 uitroeptekens ;p De kwaliteit is geweldig, ze verkopen gewoon kleding die echt in de mode is en het is ook nog eens mijn smaak! Ge-wel-dig!

Beauty!

Kruidvat!



Bij de Kruidvat koop ik wel het meeste make-up. Je kunt afwisselen van goedkopere make-up naar wat duurdere en luxere. Ik vind bijvoorbeeld Essence en Catrice hele goeie budgetmerken en daar koop ik dus wel het meeste van. Maar ik vind dat Gosh hele goeie oogschaduwen heeft en Maybelline goeie mascara, dus zo kun je zo nu en dan afwisselen.

Sephora!



Bij de Sephora heb je keuze uit heel veel merken! Van goedkopere tot de duurdere merken! Bijvoorbeeld Sephora, Urban Decay, Benefit, Chanel, Dior, van alles! Ze zijn er altijd heel klantvriendelijk en dat vind ik echt een heel groot pluspunt en ook noodzakelijk. Als ze in een winkel niet klantvriendelijk zijn, ben ik weg. Ik vind het echt belangrijk, anders voel je je niet echt op je gemak. Dus Sephora, zeker eens een kijkje nemen!

Douglas!



Ik kwam eigenlijk bij de Douglas alleen maar voor parfum, maar sinds ze ook Benefit, Bobbi Brown en M.A.C. verkopen, kom ik er steeds vaker! Ik vind dat echt hele leuke merken, alleen jammer dat het zo ontzettend duur is :(

The Body SHop & Lush!


Deze 2 winkels, echt, a-ma-zing! Die geuren als je binnenkomt, echt geweldig! Ik hou er zo van, ik kan het niet anders omschrijven ;D! Ik voel me gewoon extra gezond ik ik de spulletjes gebruik! Zekerrrr een aanrader!!

Dit waren mijn favoriete kleding-en beautywinkels! Ik hoop dat jullie het leuk vonden! xx

Wat zijn jullie favoriete fashion/beauty winkels? Laat het achter bij de comments!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten