maandag 27 augustus 2012

TAG : 7 Deadly Sins Of Beauty

Sandra:

Hallo allemaal!

Sorry dat er zo’n lange tijd niks gepost is. Lisa en ik hadden het een beetje druk, ondanks de vakantie. But we are back! Met een Tag!

Lisa heeft vandaag een Tag geplaatst, namelijk de "7 Deadly Sins Of Beauty Tag”. Ik vond hem zo leuk dat ik hem overgenomen heb :D. Daar komt ie..:

Hebzucht

Wat is je goedkoopste beautyproduct?

Dat zijn de reinigende poriënstrips van de Action! Er is vorig jaar een Action bij ons geopend dus ik ging natuurlijk even een rondje Action doen! Ik zag de strips liggen en dacht: „Wow, die zijn goedkoop. Dat zal vast niet werken.” Maar ik heb ze toch meegenomen en sindsdien ben ik er gek op. Éen keer in de week gebruikt ik ze en ik heb veel minder mee-eters dan ooit tevoren ;).


Wat is je duurste beautyproduct?

Dat is de Pro Longwear concealer van M.A.C. Het is dan weliswaar niet echt mijn allerduurste product maar wel mijn allerduurste concealer. €16,50 kostte hij! En vergeleken met mijn Essence concealer (≈ €1,50) vond ik dat echt belachelijk veel geld. Maar ik heb het toch gedaan. Mijn allereerste/duurste M.A.C. concealer!


Woede

Met welk beautyproduct heb jij een haat/liefde relatie?

Met de Sexy Curves mascara van Rimmel London. Ik heb hem dan in waterproof gekocht (wat dus eigenlijk niet zo slim was :s) wat ook echt heel goed werkt, maar hij maakt mijn wimpers heel zwaar. Ik heb hem meegenomen op vakantie voor het zwemmen want hij blijft echt ontzettend goed zitten. Maar het nadeel ervan is, is dat als ik mijn wimpers net gekruld heb, hij ze meteen weer recht maakt. Daarom gebruik ik de mascara nauwelijks. Wie houdt er nou niet van mooie gekrulde wimpers?


Gulzigheid

Wat zijn je lekkerste beautyproducten?

De zeepjes van Lush! Oh, wat ben ik daar dol op! En het is ook nog eens diervriendelijk. Wie wilt dat nou niet?!


Luiheid

Welk beautyproduct verwaarloos je uit luiheid?

Oogcrème gebruikt ik echt nooit. Met nadruk op ‚nooit’. Ik weet eigenlijk niet waarom. Ik denk denk ik altijd dat het niet nodig is...Don’t ask...

(sorry voor het kapotte dekseltje)

Trots

Welke beautyproducten geven je de meeste zelfvertrouwen?

Dat zijn mascara en deo. Ik kon gewoon niet kiezen tussen deze twee. Ik ga nauwelijks zonder mascara de deur uit en ik voel me gewoon niet op m’n gemak als ik een giga zweetplek heb of stink. 


Lust

Wat vind je het meest aantrekkelijk aan het andere geslacht?

Vooral dat ze lief en aardig zijn, en dat ze je mooi noemen als je geen make-up op hebt. En van mij mogen ze er ook wel knap uitzien en een beetje een goeie kledingkeus hebben :)


Jaloezie

Welk item zal je het liefst ontvangen als cadeau?

Een mooi luxe verzorgings- of make-upproduct van een duur merk, zoals Chanel, Dior, Benefit of Urban Decay. Ja, dat zou ik leuk vinden...;p


Dat was het! Ik hoop dat jullie het leuk vonden! xx Sandra

1 opmerking: