zaterdag 22 december 2012

Vrijdag 21 december + Dear Santa...

Sandra:

Hi iedereen,

Ik zet dit artikel online terwijl ik in een ruimteschip zit met de rest van de wereldbevolking. Moeder Aarde is vergaan!

Wat een onzin! Er is allang een nieuwe kalender gevonden bij de Maya’s dus we kunnen nog wel even door ;p



En dan nu het echte artikel...;)

Dear Santa...
Dit zou ik graag willen krijgen onder de kerstboom:




Als eerst deze geweldige Lace Boots van de New Look! I’m in love! Ik heb al van die zwarte studded boots en wou ook heel erg graag bruine. En hier zijn ze dan! 




Deze hydraterende nachtcrème van Dr. Van Der Hoog komt goed van pas deze winter. Ik denk dat iedereen dat wel heeft, een droge huid door de kou. En mijn nachtcrème is ook net op, toevallig!



En ook make-up mag dit jaar niet ontbreken, hè! Dat is altijd een goed cadeau voor mij! En Urban Decay heeft sinds kort ook het Naked Basics palette uitgebracht. Een klein palette, gebaseerd op het Naked 2 palette met de mooiste kleuren. Dit palette is iets goedkoper dan het grote Naked 2 palette en ze hebben de mooiste kleuren eruit gepikt. Echt wat voor mij :)

En deze hele leuke set lipgloss-jes vind ik ook echt tof! Echt gave kleurtjes!

Ik hoop dat jullie het leuk vonden en het naar je zin hebben in het ruimteschip! Fijn weekend! xx

Wat willen jullie graag hebben voor Kerst? Laat het achter in de comments!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten