zaterdag 29 december 2012

OOTD: Casual shopping day!

Sandra:

Hi iedereen,

Vandaag heb ik voor het eerst een OOTD (Outfit Of The Day) voor jullie! Ik heb dit nog nooit eerder gedaan dus ik hoop dat jullie het leuk vinden! Laat het achter in de comments of jullie dit vaker willen zien! Veel plezier!

Dit is de gehele outfit.


Deze trui met diamantjes komt van de New Look. Ik geloof dat dit wel een van mijn favoriete winkels begint te worden ;p. Deze trui was €30,-. Het zwarte rokje is van de America Today. Ik weet niet meer precies hoeveel deze kostte, maar hij was wel onder de €5,-. Ik weet niet meer waar ik de panty heb gekocht, maar die kun je overal vinden.


Deze geweldige tas met studs is van de Primark. Hij kostte €13,-.


Deze zwarte sjaal is selfmade :) Ja, ik kan breien :)



De kleine laarsjes met studs komen ook van de Primark. Deze kostte €24,-


En als laatste dit setje van armbanden en de grote ring. het setje komt ook van de Primark. Ik geloof €4,-. De grote ring was ook rond de €4,-. En als allerallerlaatste de kleine ring met het roze steentje, die komt van de SIX.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden! Laat in de comments achter of ik dit vaker moet doen en dan wens ik jullie een hele fijne jaarwisseling! (Hier komt nog een klein artikeltje over!)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten