vrijdag 7 december 2012

Review : Action Puistjes Patch

Sandra:

Hallo iedereen,

Vandaag ga ik de Action Puistjes Patch voor jullie reviewen! Op zoek naar Sinterklaas-cadeautjes kwam ik deze tegen in de Action. Omdat ik al zo enthousiast was over de Action neusstrips, leek dit mij ook wel een leuk product om voor jullie te reviewen. Veel leesplezier!

Uiterlijk:
Zoals ik al zei is de verpakking eigenlijk precies hetzelfde als de bekende Action neusstrips. Hij is alleen iets breder maar net zo praktisch. De pleisters zelf zijn ook zeer hygiënisch verpakt. Ze zitten tussen 2 plastic blaadjes en daaromheen zitten ook een plastic-je. Er zit ook keurig in handleiding bij in in 4 talen.




In één doosje zitten 36 wondpleisters, 24 kleine en 12 grote. De pleisters zijn gemaakt van een hydrocolloïde absorberende stof, hypoallergene kleefpleisters. Poeh, wat een lastige woorden allemaal! De belangrijkste stof is hydrocolloïd, een stof die het genezingsproces versnelt en de druk verlicht.




Voordeel:
De Patches beloven efficiënt, hygiënisch en onopvallend te zijn. Efficiënt zijn ze zeker omdat het doosje praktisch is om overal mee naartoe te nemen, voor het geval dat er plots een monster opkomt. En hygiënisch vind ik ze ook omdat ze zo nettjes verpakt zijn. Zorg er wel zelf voor dat je je gezicht en handen gereinigd hebt voordat je een Patch aanbrengt.

Nadeel:
De Puistjes Patch beloofd ook onopvallend te zijn. Ik vind dat ze wel hun best hebben gedaan om de pleisters zo doorzichtig mogelijk te maken. Mar het is niet genoeg. Ik raad dus aan om ze s’nachts te "dragen”.



Prijs:
De Puistjes Patch kosten maar €0,72! Reden genoeg om deze pleisters uit te proberen!

Ik hoop dat jullie het leuk vonden! Ik zou het zeker proberen voor dat geld! Dit weekend hebben Lisa en ik een "blind opmaken” filmpje voor jullie! So excited...;p Tot volgende week vrijdag! xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten