zondag 25 november 2012

Sinterklaas/Kerst cadeau tips!

Sandra:

Hi iedereen,

Vandaag heb ik een paar leuke Sinterklaas/Kerst cadeau tips voor jullie!

Oh, Sinterklaas blijft zo leuk en gezellig! Of je nou aan cadeautjes uit de zak halen, surprises of het Sinterklaasspel doet, het blijft leuk! En kerst, ook zo gezellig en knus! Lekker pakjes uitpakken onder de kerstboom...:’)

Maar de cadeautjes inkopen wordt lastig. En dan nog het inpakken! Dat is echt altijd een drama bij mij.
De meeste cadeautjes zijn gebaseerd op beauty! Ik heb gekeken naar de uitverkoop en Sint/Kerst sales op dit moment. Ik weet niet zeker of ze echt op Sinterklaas of op Kerst gericht zijn, maar ze zijn voor allebei de feestdagen erg leuk! Hier komen ze:

1. The Body Shop:

The Body Shop heeft altijd hele leuke sales! Dingen van €15,00 worden afgeprijsd naar €5,00! Ook dit jaar verkopen ze voor Sinterklaas en Kerst leuke setjes! Bijvoorbeeld deze Gift Cubes, nu maar €5,50!



2. Lush

Ook Lush heeft altijd toffe en originele aanbiedingen tijdens de feestdagen! Ze verzinnen altijd wel iets leuks met vormen en kleuren! Zoals Mrs en Mr Frosty, schattig!


3. Douglas:

Bij Douglas hebben ze nu kortingen doe oplopen tot 60%! Op mannen en vrouwen luchtjes! 





4. Kruidvat:

Dit is een vluggertje maar wel een leuke en handige! Bij besteding vanaf €20,00 (online) wordt het gratis afgeleverd! En 25% extra korting op al het speelgoed (handig voor je kleine zusje/broertje/nichtje/neefje enz.)!



5. Etos:

Bij Etos hebben ze nu een leuke actie: Meer dan 100 schoencadeautjes onder €5,- zoals leuke toilettassjes met een Amerikaanse vlag voor €4,99, gezichtsmaskertjes voor €1,78 en nog veel meer!


6. Yves Rocher:

Ahh, goddelijk al deze winkels! Ook Yves Rocher heeft natuurlijk weer heerlijke nieuwe geurtjes! En leuke aanbiedingen! Op hun website kun je, als je een cadeau zoekt, heel makkelijk uitzoeken wat dan precies.


Dit waren al mijn Sinterklaas/Kerstmis-tips! Ik hoop dat jullie ze leuk en handig vonden! Er zijn vast nog wel veel meer winkels waar ze leuke sales hebben maar dit waren mijn favoriete beauty-winkels. Tot vrijdag! xx



Geen opmerkingen:

Een reactie posten