woensdag 7 november 2012

Review: M.A.C ready to party

Hoi iedereen

I am so so so so sorry!!

Ik ging gisteren naar een voorstelling met school waardoor ik geen blogpost kon plaatsen!
Daarom doe ik hem vandaag, en vandaag doe ik een review !

Mijn review deze week gaat over de M.A.C oogschaduw in ready to party , maar dit is niet zomaar een oogschaduw:





Mooi hè? Het is een extra dimension oogschaduw , dus daarom zit er een prachtig reliëf in!



Hij is paarsachtig met een mooie shimmer, ik merk ook dat deze oogschaduw meer gepigmenteerd is dan normale oogschaduws van M.A.C .


Sorry voor de strepen die door de foto heen staan , maar dit is de look die ik ermee gemaakt heb. Ik heb een soort smokey eye mee gemaakt. Vooral bij deze foto vind ik dat je de kleur heel mooi kan zien.


Ik vind ready to party echt een aanrader! Normale M.A.C oogschaduws zijn 16 à 17 euro , deze was 20 euro. Ik heb heel lang getwijfeld of ik hem echt wou hebben , maar het was een limited edition dus ben ik er toch voor gegaan. 

Ik hoop dat jullie hem leuk vonden! Het liefst wil ik graag een tutorial filmen , maar ik weet niet wat! Laat een reactie achter met jouw idee !

xxLisa


Geen opmerkingen:

Een reactie posten