vrijdag 16 november 2012

Inspired by #1: Autumn !!

Sandra:

Hi iedereen,

Het leek mij leuk om eens in de zoveel tijd een 'Inspired by’ te doen. Ik speur allemaal leuke foto’s op en zet die dan in het artikel. Het moet dan wel een beetje bij het thema passen. Of het zijn foto’s die een mooie betekenis hebben of die passen bij de gebeurtenissen van die maand. Het is iets nieuws op The Beautyroom dus ik hoop dat jullie het leuk vinden. Veel plezier!

Make-up:

De prachtige, winged eyeliner wordt natuurlijk weer de herfst-trend van 2012-2013!



Deze foto vond ik ontzettend mooi vanwege de lipkleur. Lekker donkerrood en intens. Ik vind het prachtig! Dit wordt is ook een van de make-up najaarstrends. Ik denk dat ik binnenkort toch maar eens zo’n kleur lipstick ga kopen...


Deze foto kennen jullie misschien al. Hij is bekend van de M.A.C. Glamour Daze Collection. Ik vind de make-up echt prachtig! Maar de nagels vind ik een beetje viezig eruit zien...mijn mening.


Fashion:

Je ziet het ook terug in de Fashion categorie: de bordeaux rode kleuren.


Deze foto vond ik ook heel leuk. Waarschijnlijk ga ik gewoon een goedkopere trui bij de H&M kopen en maak ik er van die leuke strikjes op! Leuk of niet? (comments!)


Grove gebreide vesten en sjalen, oversized sweaters...ik hou ervan! :D



Deze combo vind ik ook erg leuk. Maar misschien een koud buikje? Ik hou er persoonlijk niet zo van als mensen je buik en dergelijke kunnen zien maar bij dit model staat het heel goed!


Leuk, leuk, leuk !! :D I love studs !!


Ook de hoofdbanden vind ik een leuke najaarstrend! 


Random pictures:

Hahaha, ahww :’) 


Starbucks !! En da’s nou toevallig dat er binnenkort op Rotterdam Centraal een Starbucks wordt geopend !! :D


En dan natuurlijk ook die verrukkelijke appeltaart die ieder najaar weer terugkomt. Mmm...



Tja...


Laat in de comments weten of jullie willen dat ik een tutorial laat zien over hoe je dit übercute armbandje kunt maken. 


 Ik begin spontaan zin te krijgen in een wandeling in het bos :’)


Ik hoop dat jullie het leuk vonden! xx

P.S. Ik heb een nieuwe camera! Het is een Panasonic Lumix FZ38! Ik ben er heel erg blij mee! Dus nu komen er veel betere kwaliteit foto’s/filmpjes. Ik moet nog een beetje uitvogelen hoe hij werkt maar dat komt helemaal goed. ;p


Geen opmerkingen:

Een reactie posten