dinsdag 13 november 2012

Essence breaking dawn part two collection

Hoi iedereen !

Vandaag liep ik in het winkelcentrum door de kruidvat , en ik viel bijna neer. Een Breaking dawn part 2  limited edition collectie! Supergaaf , en ik heb natuurlijk wel iets meegenomen!

Oh dit zijn by the way niet mijn plaatjes , mijn camera werkte niet mee :s


Ik vind hem heel mooi! Ik ben blij dat ik deze tegen het lijf ben gelopen, want hij doet me toch een beetje denken aan die M.A.C. extra dimenson highlighter waarover ik erg aan het twijfelen was!


Ik vind het een echte aanrader als je een goedkope highlighter nodig hebt, maar wees snel , want hij is snel weg!


2,99 EUR bij kruidvat 


Oh , en wat voor filmpjes willen jullie zien?? Laat het achter bij de comments! 

xxxLisa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten