vrijdag 30 november 2012

Lieve Sinterklaas...

Sandra:

Lieve Sinterklaas,

Dit zou ik graag krijgen met pakjesavond:

Best Basics !


Ik ben al een tijdje op zoek naar de perfecte zwarte broek. Shame on me dat ik geen heb ;p. Dus een normale, zwarte, basic broek, Zwarte Piet!


En als we dan toch met broeken bezig zijn, een stoere, zwarte, motorjeans is ook welkom.




Deze basic-shirtjes zijn altijd handig voor onder een trui of vest, of gewoon zo met een ketting. Shame on me dat ik die ook nog niet heb ;p.

Deze tas lijkt misschien ontzettend saai, maar ik ga er studs op zetten. Tutorial?

Make-upjes, natuurlijk!



Ik ben niet heel erg bekend met de make-up van de H&M, maar deze sets met lipgloss en nagellak vond ik wel heel leuk en kerstachtig. Ook een leuk geschenk voor iemand anders!

Kort jasje :)


Dit korte indianen jasje met fransjes is amazing! Ik hou wel van die indanenstijl en dit jasje komt wel in de buurt. Het is een kort jasje van imitatiesuède.

Incidentje...
Nadat mijn OV-kaart uit mijn mapje tussen de metro en het perron was gevallen, realiseerde ik me dat ik misschien een nieuw mapje voor mijn abonnement moest kopen. Gelukkig heeft de H&M handige paspoorthouders. En de kleur is ook nog eens schattig!

Ik hoop dat Sint en Piet nu een beetje weten wat ik met pakjesavond zou willen krijgen ;p
Fijn weekend!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten