donderdag 16 augustus 2012

Mini shoplog + review


Sandra:

Hallo allemaal!

Kennen jullie het merk E.L.F al? Ik heb vorige week samen met mijn zus een aantal producten besteld op www.eyeslipsface.com, en gisteren werd het afgeleverd!


www.eyeslipsface.com is een site waar je make-up kan kopen. Er zijn 3 lijnen: Studio, Mineral en Elf.
Studio is een lijn met wat luxere make-up en daarom ook iets duurder. Mineral biedt make-up dat niet is getest op dieren en de applicators (kwasten) zijn gemaakt van bamboe. De Elf-lijn bestaat uit €1,- make-up en dat is dus ook van iets mindere kwaliteit.

Ik heb 2 producten besteld, dus dit is echt een mini-shoplog + review:)

Allereerst de Studio primer:



Hij was keurig netjes verpakt in plastic met daaromheen dun karton. Ik vind de primer er luxe uitzien en het pompje vind ik ook erg fijn. Er komt niet teveel uit maar ook niet te weinig.
Aan de buitenkant is de primer wit en ik ging er dus ook vanuit dat de primer zelf ook een witte crème zou zijn. Maar toen ik een paar keer op het pompje had gedrukt om de primer eruit te krijgen (je moet wel lang pompen voordat er iets uitkomt) bleek het doorzichtig:


Er kwam een soort doorzichtige gel uit en het voelt heel luchtig aan als je het uitsmeerd. Een soort snel opdrogende olie, maar hij maakt de huid niet vet.


En dan nu de lippenstift. Deze lippenstift is van de Elf-lijn en was dus ook maar €1,-. Ook deze was netjes verpakt in tegenstelling tot de prijs:


Ik heb deze lippenstift in de kleur Sociable, een mooie, niet al te felle kleur roze:



De primer kost €6,80 en de lippenstift €1,- + €6,95 verzendkosten.
Ik vind de verzendkosten echt belachelijk duur! Daarom bestellen mijn zus en ik altijd redelijk veel zodat het „compenseert” met de verzendkosten. Als je €75,- betaald voor je bestelling wordt het gratis afgeleverd. 

Ik hoop dat jullie deze korte shoplog + review leuk vonden en ik spreek jullie snel weer!
xx Sandra

P.S Lisa heeft binnenkort ook een review voor jullie, dus hou onze blog in de gaten!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten