maandag 27 augustus 2012

TAG : seven deadly sins of beauty!

Hoi iedereen!

vandaag doe ik weer een tag , namelijk de 7 deadly sins of beauty. Zijn jullie benieuwd? Lees dan snel verder!





1. Hebzucht

Wat is jouw goedkoopste beautyproduct?

Dat is mijn DIY lippenbalsem! je hebt alleen maar oude oogschaduws nodig en vaseline! En omdat ik het bij een vriendin maakte , was het helemaal gratis!

Wat is jouw duurste beautyproduct?

Dat is zonder twijfel mijn Naked2 palette van Urban decay. Ik heb 'm bij de sephora gekocht voor volgens mij 36,50.


2. Woede 

Met welke beautyproducten heb jij een Haat/Liefde relatie?

Dat is lipgloss. Het kan zo zo mooi zijn , maar ondertussen plakt het overal aan. Het zit ook niet lekker bij mij en meestal na  10 minuten heb ik het al weggeveegd. Daardoor koop ik het niet vaak , maar heb ik soms echt wel neigingen!

3. Gulzigheid

Wat zijn je lekkerste beautyproducten?

Dat zijn mijn reinigingsproducten van Lancome. Vooral  de Tonique Confort. Zo zo zo zacht! En bovendien ruikt het heerlijk en voelt mijn huid na het verzorgen lekker schoon aan!

4. Luiheid

Welk beautyproduct verwaarloos je uit luiheid?

Dat is mijn wenkbrauwpotlood. Vaak heb ik geen zin en geen tijd om ze te doen , en eerlijk gezegd vind ik het ook niet heel erg noodzakelijk.

5. Trots

Welke beautyproducten geven je de meeste zelfvertrouwen?

Dat is mijn eyeliner , een mooi gelukte eyeliner helpt heel erg mee in mijn dagelijkse routine. Een perfecte wing is ook heel mooi meegenomen!

6. Lust

Wat vind je het meest aantrekkelijk aan het andere geslacht?

Dat ze zorgzaam zijn en je ermee kunt lachen. Ook dat je niets voor ze hoeft te veranderen.

7. Jaloezie

Welke items zal je het liefst ontvangen als cadeau?

Ik wil nog heel erg graag bijvoorbeeld een shimmer brick van bobbi brown, of een hele mooie LE van M.A.C! Ook word ik blij als ik een EOS lippenbalsem krijg , die wil ik ook nog heel graag!




En dat was m! mijn seven deadly sins of beauty! Neem deze tag gerust over! Ik hoop dat jullie het leuk vonden!


xx Lisa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten