donderdag 16 augustus 2012

Review: Freeman Facial peel-off Mask


Lisa:
Hey!

Vandaag geef ik een review over Freemans Peel off mask , dit is dus een masker dat je als een vloeibare substantie aanbrengt , en daarna als een soort plastic eraftrekt.



de tube.



De verpakking is een grote tube met een dop. Eerlijk gezegd vind ik het geen hele prettige verpakking.Als je hem neerzet zoals op de foto , en de tube openmaakt, loopt het masker er al uit. Dat gebeurt eigenlijk als de tube nog helemaal vol is en voor de eerste keer gebruikt.
Op deze foto heb ik het product op de handen gedaan en het masker aangebracht op mijn gezicht , het product voelt heel verfrissend , maar wel heel plakkerig. Je ziet dat het masker een lichte groen/blauwe kleur heeft , dit verdwijnt naarmate je het product op het gezicht hebt aangebracht. Op de verpakking staat dat je het masker 10 tot 15 minuten op moet laten. Ik heb het product op mijn hand geswatched en ik ga ook wachten tot het product volledig is gedroogd.

Het product nog nat op de hand.

Op de tube staat 10 tot 15 minuten , maar dat ligt eraan hoe dik je het er op smeert. Waneer je een goede kwak opsmeert is het echt niet droog na tussen 10 en 15 minuten , eerder 15 tot 20 minuten.

Het product droog op de hand.

Tijdens het eraf trekken voel je enkele haartjes die eruit getrokken worden op de hand , in het gezicht is dat minder.
Tijdens het eraf trekken van het product

Je merkt waneer het product niet goed gedroogd is , dat het eraf trekken lastig zal gaan.
Het masker als een soort plastic op de hand.

De huid voelt zacht nadat je het masker eraf hebt gehaald, maar of ik op het gezicht een verschil ziet? Niet heel erg, dus dit vind ik gewoon een product is dat lekker verfrissend aanvoelt en de huid verzacht.

kopen? Voor het gevoel dat je verwend wordt wel , om een verschil te zien nee. Daarbij twijfel ik of het product opnieuw ga kopen , of een ander masker uit ga proberen. Als je nog nooit een Peel off masker gebruikt hebt , raad ik het aan om eerst te beginnen met een kleiner zakje van bijvoorbeeld Nivea . Dan kan je eerst het effect proberen , en je geeft niet gelijk 6 euro uit aan een hele fles.

Dit product kan je kopen bij de Tuinen voor €5,99

Geen opmerkingen:

Een reactie posten