dinsdag 16 oktober 2012

Engeland op je lippen

Hoi iedereen!!!


Vandaag laat ik zien hoe je de  Union Jack  op je lippen maakt! Benieuwd? Kijk dan snel mee!



 We beginnen met wit. Heb je witte lipstick ? Gebruik die dan, en anders gebruik je net zoals ik witte schmink.
Het is het beste om gewoon op internet een plaatje te zoeken. 

Maak de de outline voor het wit.


 Hier gebruik ik de 24h Color tattoo voor het blauwe gedeelte
 Vul de vakjes in zoals hierboven



En met rood gebruik ik een rode lipgloss.



Leuk natuurlijk zo'n tutorial , maar het het heeft wel een reden. Ik ga namelijk aanstaande maandag naar Londen! Superleuk natuurlijk, maar dat betekent dat ik dinsdag  geen blogpost heb , maar waarschijnlijk die zondag wel een Shoplog van londen! Dus stay tuned!


Xx Lisa 

2 opmerkingen: