dinsdag 9 oktober 2012

Autumn Wishlist van lisa!

Hey iedereen  !

Vandaag doe ik mijn wishlist voor deze herfst! Heb je die van Sandra nog niet gezien? klik dan hier



- Hoesjes voor mijn telefoon  -  
Ik ben er dol op om mijn telefoon op te fleuren met vrolijke en mooie hoesjes. In Londen wil ik dan ook zeker op zoek gaan naar een geschikt jasje voor mijn S3!

- Horloges-

Deze die je hier ziet bovenin is van Asos. Ik wil wel opzoek gaan naar een Look-a-like!

- Cute knuckle rings -
Die je ziet is van Forever21. In Londen zit er een , dus dat wordt een zoektocht! 

-  fingerless handgloves -
Deze wil ik ook graag gaan zoeken bij Forever21 in Londen. Met vingerloze handschoenen kan je ook nog gebruik maken van je telefoon zonder koude handen te krijgen!

- Stoere , mooie sweaters -

Deze hierboven is van Topshop - ook in londen - . Van die mooie sweaters die ook nog comfy zijn en je warm houden  , wat wil je nog meer?

- Lancome Hypnose star mascara -

Ik heb pas nog een Lancome mascara gekregen , maar deze wil ik ook nog graag proberen! Die reclame met Betty Boop is zoo leuk!





En dat was het dan zo een beetje voor deze herfst , ik hoop dat jullie het leuk vonden! 


xx Lisa






Geen opmerkingen:

Een reactie posten