zaterdag 13 april 2013

Review: Sephora Compact Powder & Highlighter

Hi allemaal,

Vandaag heb ik een review van de Sephora compact powder en de Sephora highlighting compact powder. Deze hebben jullie misschien al gezien in de laatste shoplog (hier de link: http://lsbeautyroom.blogspot.nl/2013/04/nieuwe-video.html) en deze ga ik dus vandaag voor jullie reviewen! Kijk mee!


Laten we beginnen met de poeder. Het doosje is redelijk klein en handig om mee te nemen. Gewoon lekker simpel en er staat genoeg informatie op. In de poeder zelf staat het logo van Sephora.


Hij is voor mij de perfecte kleur en hij ruikt ook lekker! Hij maakt mijn hoofd niet te poederig en hij blijft best lang zitten. 



En dan nu verder met de highlighter. Hier kan ik misschien wat meer over vertellen. Ook deze verpakking is precies hetzelfde, maar de gravering is wat interessanter. Er zijn namelijk hele schattige bloemetjes in gedrukt. 




Er was van deze highlighter maar een kleur verkrijgbaar; rose/pink. 


En dan natuurlijk de highlighter zelf! Deze geeft heel veel pigment af! Voor €5,- vind ik het toch echt wel mijn geld waard! Zeker een aanrader als je nog naar de Sephora gaat!



Ik zou de Sephora compact powder en highlighter zeker allebei aanraden. De zijn allebei voor €5,- te koop bij Sephora, maar wees snel want zoals jullie misschien wel weten gaat Sephora uit Nederland!

Bedankt voor het lezen! xx Sandra

Welke producten zouden jullie aanraden om nog te kopen bij Sephora?
Laat het achter in een reactie hieronder!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten