donderdag 25 april 2013

Lisa's Favoriete lente items!

Lisa:

Hoi iedereen !
Vandaag laat ik jullie mijn meest favoriete producten zien voor deze lente!

Make-up

M.A.C blush in Springsheen.


Ah ik ben verliefd op deze blush! Een prachtige peachy roze met gouden glitters!

Parfum

Marc Jacobs - Daisy sunshine 


Het zonnige zusje van Daisy. Superlekker deze geur! Geweldig voor de zomer en lente! 


Nail polish

Catrice- I scream Icecream! & Essie - madison ave-hue


Goede gepigmenteerde lakjes die na 2 laagjes helemaal perfect zijn? Dat zijn deze ! Super balen dat deze cuties limited edition zijn!

Clothes



Een van mijn favoriete lente kledingstukken! Dit shirtje van Calvin klein is Limoen groen. I love it!


Random

Bath and bodyworks kaars  in Garden Freesia


Deze heerlijke kaars van Bath and Bodyworks is superfijn! Heel snel heel veel geur. Moet je wel van houden :)


Dit waren ze ! Ik hoop dat jullie het leuk vonden!


Wat is jouw favoriete item van deze lente? Laat het achter!


xoxo Lisa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten