woensdag 10 april 2013

Review : Hair Wonder Hair Repair Mask

Lisa:

Hoi iedereen !

Sorry dat ik afgelopen week geen artikel heb geplaatst , ik had namelijk een beetje veel huiswerk :( maar vandaag dus een review van het Hairwonder hair repair mask!


Het masker beloofd zelfs het meest beschadigde haar te herstellen, ik ben benieuwd!


Het masker is wit , maar transparant in het haar. Het masker ruikt een beetje naar de tuinen zelf , maar dan super extreme , niet heel storend , maar had het anders verwacht.


De ingrediƫnten zijn vooral water, maar er zit ook parfum en alcohol in .. beetje jammer.

Maar het masker werkt echt goed! De geur blijft niet heel erg in het haar hangen, maar laat toch een subtiele geur achter. Het haar is zacht en ziet er erg verzorgd uit , ik kreeg zelfs een compliment dat mijn haar zo goed zat!

Het nadeel is dat de intrektijd best lang is , dus minder geschikt als je haast hebt. Maar met een verwendagje is het helemaal prima , je zou dan eventueel een masker op kunnen doen in de tussentijd!

6,99 bij de tuinen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten