donderdag 7 maart 2013

Review: EOS lipbalm!

Lisa:

Hoi iedereen!

Vandaag een Review over de o zo bekende EOS lipbalsem! Wereldwijd bekend , en nog altijd niet in nederland verkrijgbaar ( behalve iets wat er op lijkt dan) , alleen op internet. Maar ja , misschien wil je toch weten of het wel goed is voordat je een fortuin aan verzendkosten uitgeeft.



Ik heb zelf de smaken ( of geuren , je proeft er niet zoveel van) Strawberry Sorbet en Tangerine(mandarijn). Momenteel gebruik ik alleen Strawberry Sorbet ,  ik heb namelijk Tangerine gekocht voor als Strawberry sorbet op is.

Als eerste natuurlijk , is hij fijn? Ja , het aanbrengen is makkelijk , snel en best nog wel hygiĆ«nisch( Tenzij je 'm met iedereen deelt natuurlijk ). Hij is makkelijk om mee te nemen in je tas en misschien in je jaszak, voor in je broekzak zal hij  niet heel snel passen. En de werking natuurlijk. Het product belooft om je lippen te hydrateren en te verzorgen ( duh , net zoals iedere lippenbalsem). Maar EOS zou behalve dat , ook 100% natuurlijk zijn. Op de achterkant ( de achterkant van Tangerine , omdat ik de verpakking van de andere al lang heb weggegooid )lees ik het product waar het om gaat : Jojoba , oftewel Simmondsia Chinensis. Dit is naar mijn idee positief is natuurlijk!

Over de werking van Strawberry sorbet ben ik nog best wel een beetje teleurgesteld! Ik heb niet het idee dat hij mijn lippen geweldig van de velletjes en de droogheid afhelpt. Nadat je hebt gesmeerd is het zacht , maar na een dag is het weer over met de pret. Misschien gebruik ik m nog te kort , maar daardoor ben ik wel benieuwd naar mijn mandarijngekleurde pingpongballetje. Maar ik blijf m gebruiken natuurlijk , ik geef de hoop niet op!

xx Lisa




Geen opmerkingen:

Een reactie posten