vrijdag 15 maart 2013

Inspired by #4: Lockerz!

Hi iedereen,

Lockerz is mijn nieuwe verslaving! Ik zit er hele dagen op en heb al heel wat "collections" aangemaakt!
Als je niet weet wat Lockerz is ; het is een site waar je foto’s die je leuk vind in je eigen collecties kunt plaatsen. Volg mij hier: https://lockerz.com/u/sandra.vanbrenkelen?ref=sandra.vanbrenkelen

Aangezien Lockerz sinds kort dus mijn verslaving is, zat ik eraan te denken om mijn favoriete foto’s uit mijn eigen collecties in een Inspired by te doen! Let’s start!

Hair



Make-up





Summer fashion








Food




Random

Vooral de tekst die eronder stond; When I See My Food Coming at a Restaurant.



Dat waren ze! Ik hoop dat jullie ze leuk vonden en dan zie ik jullie snel weer! xx Sandra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten