dinsdag 12 maart 2013

Review: Action BB Cream

Heeii iedereen,

Bijna alle merken hebben tegenwoordig een BB Cream in het assortiment. Zo heeft Action er sinds kort ook een. Het klopt dat de Action er twee verkoopt. Éen van het merk Max en éen van SoMe, die laatste ga ik vandaag testen. En hij is zo goedkoop dat ik hem vandaag voor jullie wou reviewen.








Uiterlijk: 
De verpakking ziet er gewoon goed uit. Praktisch, hygiënisch maar wel simpel. Maar goed, voor €1,99 ziet het er super uit! Er zit een stukje folie op de dop. Als je dat eraf haalt zie je een klein gaatje, zoals op de hierboven. Maar daar moet je nog even in prikken met een naald want er zit nog een klein plastic-je op.




Voordeel:
Ik ben vooral enthousiast over de verpakking en de prijs! Want voor €1,99 had ik nooit zo’n mooie tube verwacht! De BB cream zelf vindt ik goed uitsmeerbaar en ruikt lekker.


Nadeel:
De BB cream dekt totaal niet! Het voelt meer als een voedende moisturizer dan een dekkende BB cream. Ik heb namelijk twee BB creams van Garnier en die voelen heel anders aan! Een minpuntje.

Prijs: 
De SoMe BB cream kost €1,99 bij de Action. Wel een leuk prijsje om uit te proberen, toch?!

Tot vrijdag! xx Sandra


Geen opmerkingen:

Een reactie posten